måndag 26 mars 2012

Veckans skiss

Nu var det några veckor sen jag hade tid att få till en lauyout efter skissen hos veckans skiss. Eftersom jag gillar skisser så kan det gå ganska snabbt när jag väl sätter i gång. Denna gång blev det ett underbart papper, lite washitejp (heter det så?), grön stickles, nya bokstäver & ord och sist 3D lack. Snabbt och enkelt!


Jag har skurit upp pappret och satt mitt foto bakom. Gillar vekligen att göra det, men det brukar bli bäst om man har en bild som är större än 10x15 annars kan det bli lite pluttigt... Tycker dock att det funkar här.


Lite 3D lack på de underbara bokstäverna som jag fick med mig hem från mässan i söndags...

4 kommentarer:

  1. Så snyggt!
    Gillar hur du klippt upp för fotot!
    Tack för ditt bidrasg till VS.
    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Vilken fin LO du gjort!
    Blev verkligen inspirerad på mässan.
    Ska oxå sätta mig ner någon dag...
    Kram Yvonne.

    SvaraRadera
  3. Va fräckt du gjort med fotot! Får nog testa det:-) Jättesnygg LO, Tack för ditt bidrag till VS!

    SvaraRadera
  4. vilken underbar lo!!
    älskar färgerna och washitapen.
    trevlig kväll. kram, tess.

    SvaraRadera