måndag 9 april 2012

Lite blandat och Veckans skiss

Tillbaka i Sverige och tillbaka vid scrapbordet! Har haft några intensiva jobbdagar i USA men har även hunnit med lite shopping, god mat och en timme vid poolen (inte i...). Nu är det skönt att vara hemma igen, har längtat sååå efter familjen.

Tack vare det dåliga vädret har vi idag hunnit med att överraska kusinerna genom att köra till Halmstad och traska in på Max där de hade stannat för att äta glass på väg hem till Göteborg! Elsas ansiktsuttryck var underbart när hon såg Nero traska in där! Alla fyra kusinerna hade väldigt kul, även om de fick hålla sig inomhus hela tiden.

Jag har även hunnit med att få till en layout till veckans skiss!


Jag har skurit upp pappret till vänster och upptill och färgat in den nya kanten med distress, där har jag sedan fört in fotot. Jag har även färgat in ytterkanterna med distress. Jag har använt blommor och bling vilket egentligen inte är min grej och ännu en gång har jag använt gammalt "arvegods" = bandet.


Närbild, vet inte om man ser att pappret är skuret... skulle kanske gjort en ännu närmare bild?

4 kommentarer:

  1. Vilket fint foto och underbart finstämd LO. Tack för ditt bidrag till VS

    //Marja

    SvaraRadera
  2. Super fint foto :) Flot at du har valgt at bruge sort/hvid foto til de fine romantiske farver. Skønt layout. Tak for dit bidrag til VS.

    SvaraRadera
  3. Man skulle aldrig gissa att blommor och bling inte var din grej genom att titta på denna LO, supersnygg. Tack för ditt bidrag till VS /J*

    SvaraRadera
  4. Tack för alla gulliga kommentarer!

    SvaraRadera