onsdag 4 april 2012

Utanför Los Angeles...

... eller rättare sagt i Los Alamitos!
Här sitter jag på ett hotellrum helt slut efter en lång arbetsdag och en lång shoppingrunda. Har inte prioriterat att turista på kvällarna utan det har blivit shopping (tur att de har öppet till 21). Lite scrapbooking men mest kläder och skor! Jag har prioriterat barnen och mannen, särskilt barnen eftersom de blev så besvikna när jag ställde in den årliga påskresan till Mormor och Morfar och deras träd där påskharen hänger presenter till alla kusinerna. Men mest har jag nog handlat till mannen, hoppas han blir nöjd! (kom just på att jag har nog handlat mest till mig själv... jaja...)
I morgon blir det kanske en liten runda ner till long beach tillsammans med några amerikanska kollegor.
Yvonne, jag har köpt en sak till dig med!

1 kommentar: