måndag 21 maj 2012

Shit prom pritt!

Japp, så har det låtit sen jag hämtade den lilla loppan på dagis idag. Shit prom pritt vad varmt det är! Shit prom pritt vad svettig jag är! Shit prom pritt jag orkar inte sparka mer (med sparkcykeln)!
Var bara tvungen att göra en layout om detta! Eftersom jag inte har hunnit göra någon layout efter "Veckans skiss" så passade jag på att använda den (och jag fixade det med två timmar till godo!) Hittade några inbjudningskort till förra årets 3 årskalas och skar bort texten, vips hade jag två små identiska bilder att använda! Har sen gjort en ganska enkel layout, gillade pappret och ville inte förstöra det för mycket. Lite färg, ett spetsband, ihopknycklade frimärken från ett matchande papper och så bokstäver förstås!

Eftersom det började skymma blev bilderna inte jättebra och de blåa "prom pritt" bokstäverna syns inte så jättebra...

Shit prom pritt på er alla!

2 kommentarer:

  1. En herlig layout med fine, fine farver. Papiret er virkelig lækkert - og det er flot at du ikke har forstyrret det for meget. Flotte detaljer.
    Tak for dit bidrag til VS.

    SvaraRadera
  2. Haha vilket underbart uttryck! Shit prom pritt!
    Ljuvlig layout!

    SvaraRadera