måndag 11 juni 2012

Random...

... facts about me!

Har gjort en layout till Veckans skiss denna veckan. Det var ett tag sen och nu är det kul att komma igång lite igen! Hoppas på lite "semesterscrap" om några veckor! Jag har äntligen köpt Ingvild Bolmes "fotfil" som jag har testat lite! Jag älskar att skrapa kanter och fila och rispa och nu har jag det ultimata verktyget för detta! Ska sätta mig någon dag och leka ordentligt med både papper och foto!

Här har jag bara filat kanterna och dragit lite på pappret, fotona fick vara eftersom de redan var ganska små och med ram runt. Bokstäverna har jag färgat in med en distress dyna och sen tagit 3D lack över för att färgen ska sitta och för att få mer effekt.



Nu ska jag och sonen titta lite på fotboll innan han däckar i soffan! Heja Sverige!

2 kommentarer:

  1. åh, jättesnygg tolkning och vad snyggt det blev med bokstäverna. Tack för ditt bidrag till VS:-)

    SvaraRadera
  2. Super fint layout med flotte farver. Jeg er enig med Marja: Det blev snyggt med bogstaverne. :) Tak for dit bidrag til VS.

    SvaraRadera