måndag 18 juni 2012

Veckans skiss 24

Vi har nyligen sålt vår gamla sängstomme inklusive pottskåp och köpt en ny och gjort om en hel del i vårt sovrum. Jag har bla tagit ner lite bilder på barnen som var två år gamla. Tänkte försöka ta lite nya bilder i sommar och hänga upp istället. En av bilderna på dottern klippte jag ut och använde till denna veckans skiss hos Veckans skiss.

Jag har använt gesso, rosa mist, washi tejp, stämpel, gamla "pappersknappar" med floss, utstansade fjärilar, de rosa har även grön tunn ståltråd virade runt sig och som antenner, några "biljetter", en charm med band, tårtpapper och så thickers!




Lite detaljbilder...


Bilderna är inte jättebra eftersom solen (eller dagsljuset, för solen var ett tag sedan jag såg) hade försvunnit när jag var färdig med layouten... Men jag är nöjd med resultatet, det är inte varje dag man använder så stora bilder och inte heller varje dag som man figurklipper! Det var jättekul som omväxling! Ska försöka göra en likadan till sonen, har redan klippt ut hans bild också!

1 kommentar:

  1. Wohaa! hur kul var inte denna??? ÄLSKAR!!! Tack för ditt bidrag till VS:-)

    SvaraRadera