onsdag 25 juli 2012

Semester

Har haft en mysig och intensiv semester med familjen hemma hos föräldrarna i Kalmar. Även kusinerna var där och det var full rulle hela tiden!

Onsdag: Avfärd mot Kalmar med stopp för Älgsafari i Markaryd!
Torsdag: Ösregn men ganska mycket shopping! Bla ståltråd i 6 olika färger som ska användas på första bästa LO!
Fredag: Lek, pyssel och dubbning av riddare Nero på Kalmar slott, fika och bad i pool hos kompisar och biobesök för de stora kusinerna!
Lördag: Astrid Lindgrens Värld inklusive tågresa ToR! (Supersmidigt med tåget om man åker från Kalmar eller Linköping!!!)
Söndag: Simhallen med märkestagning (för nu kan han simma!!!) och kanelbullebak!
Måndag: Hemfärd med fint väder! Bad i poolen hos farmor och farfar, grillning och äntligen kvällslek med bästa kompisarna!

Jag har säkert glömt en del saker som vi också har hunnit med... Har i alla fall tagit massor med bilder och även hunnit beställa och få hem de bästa!

Tänkte vara med på träffen hos Scraproom på söndag, men de har tagit bort informationen om den så jag vet inte om det är fullbakat eller inställt?!? Har iallafall mailat i kväll (Maggi, jag skrev att vi båda ville anmäla oss om det gick, jag hör av mig så fort jag får svar).

Nästa gång hoppas jag att jag har hunnit fota min senaste LO så jag har något att visa, den handlar om fotbollsbilder! Just nu är det så fint väder så jag måste vara utomhus och njuta av värme och sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar