måndag 14 januari 2013

Vecka 2:s skiss

Har gjort en LO efter skissen för vecka 2 hos Veckans skiss.

Tog en knasbild på Loppan och plockade ihop det som fanns framme, ett band, en bit spets, washitejp, en infärgad tag, ett hjärta gjort av röd ståltråd och ett kassettband (kan inte ens stava till detta ord som knappt används längre...) i papper förstås! Jag sprayade även silvergrå mist längs med högerkanten på mitt mönstrade papper för att fylla ut på den kanten.

Jag skrapade lite på kanten av fotot och drog sedan med svart fluid chalk, drog även ett varv på tag:en.

Snabbt och enkelt!

Vad som inte är så snabbt och enkelt är att lägga upp bilder här... det funkar inte just nu... störande... men NU funkade det! Efter att ha laddat ner Google Chrome!









2 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul att se dina senaste alster. Såklart gillar jag dem! Jag har varit och scrappat hela dagen. Det blev 4 kort och 4 LO.
    kram grannen

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas jag får se dina alster snart! Vi får planera in en date så vi kan planera inför Steninge helgen, vem som tar med vad osv... Kram på dig!

    SvaraRadera