tisdag 19 mars 2013

Mer från Steninge

Här kommer ytterligare LO´s från Steningehelgen!

Först en LO som jag gjorde efter en skiss hos Veckans Nya Skiss (fast det var en skiss som hade varit någon vecka tidigare...) Passade på att använda två lite mindre bilder!

Sen en LO som var en utmaning på söndagen, alla fick ett kit med ett vitt cardstock, tre st 10 cm remsor (mönstrade på båda sidorna), ett spetsband, en fjärilscharm, en stjärna och en "banderoll". Jag hittade ett foto i passande färgskala (ser bättre ut i verkligheten) och gjorde en enkel tolkning.

När jag var i Göteborg i somras så köpte jag ett helt kit med October Afternoon, på denna LO har jag skurit 6 remsor; 5 har jag lagt vågrätt och en lodrätt.

Alla tre LO´s är gjorda på vitt cardstock och sen väldigt enkla, men jag gillar ju när det går fort! Jag har ytterligare 4 eller 5 LO´s från Steningehelgen men de visar jag en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar