söndag 24 mars 2013

Sista Steningeinlägget!

Här kommer de sista bilderna på de LO´s som jag gjorde under Steningehelgen!

Jag hade med mig en hel del bilder från sommaren och jag hade lovat sonen att jag skulle använda mig av minst en av bilderna från när han var med i riddarskolan på Kalmar Slott. Det var många utmaningar, en av dem var att klättra upp till ett tornrum! Det var inte lätt, men det gick till slut! Denna LO är väldigt enkel, färgerna är lite dystra men funkar med bilden.


Sista utmaningen var att dra svärdet ur stenen. Efter ett tag lyckades han och blev lite förvånad att det faktiskt gick att dra upp det! Här har jag bara stämplat med distresser, färgat in kanterna med distresser, satt en guldbård (rester från ett bröllopskort som gjordes för ett tag sen), en tag som jag distressat och embossat i förväg, washitejp, band, bokstäver och ett ståltrådshjärta!


Jag gillar stora foton, har gjort det förut och ville passa på att använda även denna bild. Har stämplat, glittrat med orange stickles, washitejp, spets, bokstäver och ståltrådshjärtan.


Har haft ett papper jättelänge som var så rörigt så att jag inte kunde använda det. På denna LO har jag klippt ut en massa detaljer ur detta röriga papper. Jag har hängt ett trafikljus i en papperstråd, lite washitejp och mammor av bokstäver!


Vi hade även en kurs på söndagen, vi fick ett kit med papper i svart och vitt och vi lärde oss att tillverka egna blommor av tyg (se bilden till höger). Sen gick vi loss med alla papper och försökte få till en LO med en härlig känsla utan en massa färg! Jag stämplade och la till lite washitejp (igen!) i svart och vitt.


Nu har jag inget mer att visa, men jag hoppas att påskledigheten kanske bjuder på lite tid för scrap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar