lördag 9 mars 2013

Steningehelgen

Förra lördagen packade jag och grannen bilen full och körde upp till Steninge för en scraphelg anordnad av Lektyg och Hantverk! Massor av scrap, trevliga människor, god mat och inspiration fyllde hela helgen! Lördagen inleddes med en kurs där ett minialbum skapades, detta visar jag senare eftersom jag har tänkt ge det till dottern när hon fyller 5 om tre veckor och hon brukar sitta med mig när jag skriver på bloggen. Däremot kan jag visa de LO som jag gjorde. På lördagen hann jag med fyra, varav två var mina bidrag till de båda utmaningarna som hölls! Först tog jag tag i gamla bilder och gamla papper!





Sen kom den första utmaningen, en skiss och en bild där man skulle inspireras av färgerna. Jag höll mig ganska strikt efter både skiss och färger.


Nästa utmaning var en lift, här gick jag mest på upplägget och försökte få till djupet med många lager av papper men jag fick inte riktigt till det (som vanligt när det gäller djup...) Men jag är ändå nöjd och gillar alla färgerna som jag fick med!


Resultatet från söndagen återkommer jag med för nu är det dags för frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar