lördag 29 juni 2013

Semester = ingen sovmorgon men regn!

Igår gick jag på semester, idag gick jag upp innan 7 och ute öser regnet ner! Och varför inte?!? Det finns så mycket man kan hinna med när resten av familjen sover; tvätta, städa, handla eller blogga! Jag har satt igång en tvätt och tänkte köra iväg till affären  som precis öppnat. Men först ett litet inlägg, det var ju 100 år sen sist!

Jag har nästan inte scrappat någonting sen jag var på Steningeträffen, men nu i veckan har jag fått till tre LO, men de visar jag senare.

Först en LO som jag gjorde i början av maj med de små kusinerna på Astrid Lindgrens Värld förra sommaren. Jag hittade en jättefin kantstans på Ica för en billig peng så jag slog till och den funkade över förväntan! Jag stansade kanterna runt hela mitt papper och färgade in dem med distresser, streckade med pennan och tryckte upp allt på ett vitt cardstock. Lite färdiga bokstäver på det och sen var det klart!

 


Nu får vi se om det blir en scrapsommar eller om det blir en massa andra aktiviteter istället, eller kanske en lagom kombo av allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar